Krikštynų tekstai seneliams

Seneliams


Prašymai močiutei
1. Palepinti mane skaniomis košėmis ir gardžiomis uogienėmis.
2. Stengtis būti kantresnei ir labai nebausti už iškrėstas išdaigas.
3. Neatiduoti man visos pensijos, kad ir kaip gražiai prašyčiau.
4. Užjausti ir paguosti, kai man labai to reiks.
5. Duoti naudingų patarimų bet kokioje gyvenimo situacijoje.
6. Išmokti gražių pasakų, kad galėtum man pasekti.
7. Padėti mano tėveliams dorai mane užauginti.
8. Išmokyti mane eilėraščių.
9. Nepamiršti man duoti pinigėlių smulkioms išlaidoms.
10. Visada laukti manęs pas Tave atvykstant, nes atvykęs padovanosiu Tau savo šypsenėlę.


Močiutės pažadas (mergaitei 1 pvz)
Aš, Augustės močiutė, ________________, iš didelės meilės anūkėlei visų čia dalyvaujančių akivaizdoje iškilmingai PASIŽADU:
• Kad ir kas benutiktų, nepamiršti, kad vaikai būna arba švarūs, arba laimingi. Todėl nepyksiu, kai Augustė riebaluotais pirštais nučiupinės ką tik perdažytas namų sienas, žemėtom kojom nutapens per naują kilimą ar į šuns būdą paklos ką tik iš valyklos parneštą kostiumėlį.
• Be jokių atsikalbinėjimų pažiūrėti Augustę savaitgaliais, švenčių die-nomis, per jos tėvų ir krikštatėvių atostogas ir šiaip be jokio reikalo.
• Augustei smulkioms išlaidoms visada duoti ne metalinius, o popierinius pinigus, nes popierinius lengviau nunešti iki parduotuvės.
• Pamokyti Augustę:
1. Kaip išsireikalauti pakvietimo į restoraną, užuot virus sriubą iš kirvio.
2. Kaip vienu blakstienų mirktelėjimu apsukti vyrus aplink mažąjį pirštelį.
3. Kaip elgtis, kad šeimos kaklas visuomet vadovautų galvai.
• Būti tikra močiute - nelepinti anūkėlės.


Močiutės pažadas (mergaitei 2 pvz)
Aš, ...... močiutė ......savo valia, eilinį sykį neklausydama vyro ir apakus iš meilės savo anūkėlei, visų čia dalyvaujančių akivaizdoje iškilmingai PASIŽADU:
• Kad ir kas benutiktų, nepamiršti, kad vaikai būna arba švarūs , arba laimingi. Todėl nepyksiu, kai ......... riebaluotais pirštais nučiupinės ką tik ištapetuotas namų sienas, žemėtom kojom pripėduos švarias grindis ar į šuns būdą paklos ką tik iš valyklos parneštą mano naujausią kostiumėlį.
• Pasižadu nepykti, kai anūkėlė iškvėpins mano naujausius prancūziškus kvepalus ir išdažys lėles brangiausiais mano lūpų dažais.
• Be jokių atsikalbinėjimų pažadu prižiūrėti ......... savaitgaliais, švenčių dienomis, per jos tėvų ir krikštatėvių atostogas ir šiaip be jokio reikalo.
• Primegzti mergaitei madingų megztukų, o jos lėlytėms gražių drabužėlių.
• Pamokyti skoningo pasipuošimo meno ir sutaupyti iš pensijos jos papuošalams, kosmetikai ir šiaip visokiems moteriškiems maloniems niekučiams ( nors močiutė dar ne pensijoje)
• Išmokyti mergaitę skaniai gaminti valgyti, nes mamai tam reikalui tikrai neužteks kantrybės.
• Pamokyti kaip elgtis, kad šeimos galva neįsakinėtų kaklui ir kaip vienu blakstienų mirktelėjimu apsukti vyrą aplink mažąjį pirštelį.
• Būti gera senelio žmona ir neleisti jam lepinti anūkėlės.


Močiutės pažadas (mergaitei 3 pvz)
Aš, Gustės močiutė Aldna, savo valia, eilinį sykį neklausydama vyro ir apakus iš meilės savo anūkėlei, visų čia dalyvaujančių akivaizdoje iškilmingai PASIŽADU:
1. Padėti tėveliams dorai užauginti Gustę.
2. Išmokti daug gražių pasakų, kad galėčiau jas pasekti anūkėlei.
3. Per gimimo dienas ir kitas svarbias šventes nustebinti Gustę vis didesnėmis dovanomis - nes juk ir ji auga ir didėja.
4. Būti kantri ir labai nebausti už iškrėstas išdaigas, nes nervinimasis kenkia grožiui ir sveikatai.
5. Kartu praleisti laiką linksmai ir naudingai.
6. Kai tėveliai norės pabūti dviese su malonumu prižiūrėti Gustę, nes juk ir jai reikia broliuko.
7. Nelepinti saldumynais, nes odontologų paslaugos labai brangios.
8. Bent kartą per metus nueiti kartu į vaikų teatrą, kiną ar koncertą.
9. Mylėti, gerbti ir lepinti Gustę iki pilnametystės, o vėliau reguliariai skambinti ir rašyti SMS, ne rečiau kaip kartą per savaitę.
10. Visada laukti anūkėlės atvykstant, nes atvykusi ji padovanos man savo šypsenėlę. 


Močiutės pasižadėjimai (mergaitei)
Visų čia dalyvaujančių akivaizdoje iškilmingai PASIŽADU:
• Kad ir kas benutiktų, nepamiršti, kad vaikai būna arba švarūs , arba laimingi. Todėl nepyksiu, kai anūkėlė riebaluotais pirštais nučiupinės ką tik ištapetuotas namų sienas ar žemėtom kojom pripėduos švarias grindis.
• Pasižadu nepykti, kai anūkėlė iškvėpins mano naujausius prancūziškus kvepalus ir išdažys lėles brangiausiais mano lūpų dažais.
• Be jokių atsikalbinėjimų pažadu prižiūrėti anūkėlę savaitgaliais, švenčių dienomis, per jos tėvų ir krikštatėvių atostogas ir šiaip be jokio reikalo.
• Primegzti mergaitei madingų megztukų, o jos lėlytėms gražių drabužėlių.
• Pamokyti skoningo pasipuošimo meno ir sutaupyti iš pensijos jos papuošalams, kosmetikai ir šiaip visokiems moteriškiems maloniems niekučiams.
• Išmokyti mergaitę skaniai gaminti valgyti, nes mamai tam reikalui tikrai neužteks kantrybės.
• Pamokyti kaip elgtis, kad šeimos galva neįsakinėtų kaklui ir kaip vienu blakstienų mirktelėjimu apsukti vyrą aplink mažąjį pirštelį.
• Nebesigraudinti pasitinkant ir išlydint.
• Būti rūpestinga močiute – lepinti anūkėlę iki pilnametystės, o vėliau reguliariai skambinti ir rašyti jai SMS ne rečiau, kaip 1 kartą per savaitę.

Močiutė: __________________________



Močiutės pažadas (berniukui)
Aš, Lauryno močiutė, iš didelės meilės anūkėliui, čia jums visiems girdint pasižadu:
• Kad ir kas benutiktų, nepamiršti, kad vaikai būna arba švarūs, arba laimingi. Todėl nepyksiu net tada, kai Laurynukas riebaluotais pirštais patikrins senelio darbo popierius, arba ant ką tik perdažytos sienos mokinsis piešimo meno.
• Prižiūrėti Lauryną per jo tėvų atostogas ir visada, kada tik jie norės pailsėti ar šiaip be jokio svarbaus reikalo.
• Nebesigraudinti pasitinkant ir išlydint.
• Duoti Laurynui smulkioms išlaidoms popierinių pinigų, nes metalinius sunku nešiotis.
• Būti rūpestinga močiute - lepinti anūkėlį iki pilnametystės, o vėliau reguliariai skambinti ir rašyti jam SMS ne rečiau kaip kas dvi dienos.
• Lauryno pirmagimiui einant į pirmą klasę, iškepti tortą.



Močiutės pasižadėjimai (berniukui)
Visų čia dalyvaujančių akivaizdoje iškilmingai PASIŽADU:
· Kad ir kas benutiktų, nepamiršti, kad vaikai būna arba švarūs, arba laimingi...
· Nepykti, kai anūkėlis pats užsiims mūsų namų dizaino darbais: ims dekoruoti namų sienas, nukirps per ilgas užuolaidas ir t.t.
· Pagirti anūkėlį už galantiškumą , kai jis nuskynęs visas mano mylimiausias gėles, padovanos jas gražiai mergaitei.
· Neparodysiu išgąsčio, kai anūkas užsigaus, juk tikrą vyrą randai puošia.
· Išpildyti ne vieną anūko svajonę.
· Būti gera senelio žmona ir priminti jam, kad nepamirštų lepinti anūkėlio.
· Be jokių atsikalbinėjimų prižiūrėsiu anūkėlį savaitgaliais, per jo tėvų atostogas ir išvykas, ir šiaip be jokio reikalo.
· Nepamiršti gimtadienių ir kitų svarbių dienų.
· Prižiūrėti senelį, kad vykdytų duotus pažadus.
· Būti tikra močiute – palepinti anūkėlį.

Močiutė: __________________________


Senelio pažadas (mergaitei 1 pvz)
Aš, Milanos senelis, Stanislovas, iš didelės meilės anūkėlei, visų čia dalyvaujančių akivaizdoje iškilmingai PASIŽADU:
• Kad ir kas benutiktų, išlaikyti šaltakraujiškumą ir savitvardą situacijose, kai pasireikš Milanos savarankiškumas ir fantazija. Todėl nepyksiu, kai Milana visą gyvenimą rinktą pašto ženklų kolekciją iškeis į vienaakį katiną nušiurusia uodega. • Pamokyti Milaną, kaip dirbti sode, nes jos tėvai tikrai to nepadarys...
• Išmokyti anūkėlę vairuoti ir gimnazijos baigimo proga nupirkti jai automobilį, ne prastesnį nei savo.
• Sutaupyti iš pensijos Milanos mokslams ir vestuvinei suknelei.
• Per Kalėdas persirengti Kalėdų seneliu ir, žinoma, neužmiršti dovanų.


Senelio pažadas (mergaitei 2 pvz)


Galioja nuo 2011 ........ iki anūkės pilnametystės

Aš, ..........senelis .......... savo valia, neįtakojamas žmonos ir būdamas pakankamai blaivios galvos, visų čia dalyvaujančių akivaizdoje iškilmingai PASIŽADU:
• Kad ir kas beatsitiktų, išlaikyti šaltakraujiškumą ir savitvardą situacijose, kai pasireikš anūkės savarankiškumas ir fantazija. Todėl nepyksiu, kai mergaitė nukarpys mano katinui ūsus, nutampys triušiams ausis, nulodys šunį, o iš tvarto išvarys į kiemą vištas.
• Nepykti kai anūkėlė į mano lovą nakčiai suguldys lėles, o man teks prigulti ant sofutės.
• Paklusti anūkėlės norui, kad televizorius visada rodytų tik filmukus ir net tada, kai bus transliuojamos labai svarbios krepšinio rungtynės ar rodys Teleloto.
• Pamokyti........ ravėti daržą, nes jos tėvai to tikrai nepadarys ir nepykti, kada vietoj piktžolių ji išravės visas daržoves
• Vasarą kas antrą savaitgalį nusivežti mergaitė į pajūrį ir, kad ji nenuobodžiautų, kartu pažaisti su smėliuku. Žiemą važinėti rogutėmis tiek, kiek tik ji panorės, o Kalėdoms iš miško parnešti eglutę.
• Būti geru močiutės vyru ir neleisti jai lepinti anūkės.


Senelio pažadas (berniukui) 
Aš, Tito senelis, iš didelės meilės anūkėliui, visų čia dalyvaujančių akivaizdoje iškilmingai PASIŽADU:

         Kad ir kas benutiktų, išlaikyti šaltakraujiškumą ir savitvardą. Todėl nepyksiu net tada, kai Titas iš mano radijo žurnalų kolekcijos išlankstys daug lėktuvėlių ir laivelių.
         Pamokyti Titą, kaip dirbti sode, nes jo tėvai tikrai to nepadarys ...
         Paklusti anūkėlio norui, kad televizorius visada rodytų tik filmukus ir net tada, kai bus transliuojamos labai svarbios krepšinio rungtynės ar rodys Teleloto.
         Gimnazijos baigimo proga pripilti pilną baką degalų į tėvelių dovanotą automobilį.
         Sutaupyti iš pensijos Tito mokslams ir vestuviniam kostiumui.
         Per Kalėdas persirengti Kalėdų seneliu ir, žinoma, neužmiršti dovanų.


Senelio pasižadėjimai (berniukui)
Visų čia dalyvaujančių akivaizdoje iškilmingai PASIŽADU:
· Kad ir kas benutiktu, išlaikyti šaltakraujiškumą ir savitvardą, kai pasireikš anūko savimonė ir fantazija. Todėl nepyksiu, kai jis imsis namų remonto ir dekoravimo darbų.
· Neparodysiu nepasitenkinimo, kai svarbiausią rungtynių minutę anūkas pareikalaus perjungti kitą kanalą.
· Duoti naudingų patarimų bet kokioje gyvenimo situacijoje.
· Prižiūrėti anūką per jo tėvų atostogas ir visada, kada tik jie norės pailsėti ar šiaip be jokio svarbaus reikalo.
· Nepykti, jei anūkas bus nuolatinis mano įrankių dėžės kraustytojas.
· Išmokyti užmauti slieką ant kabliuko, sukurti laužą ir visų kitų gudrybių, kurias turi žinoti kiekvienas tikras vyras.
· Kantriai atsakinėsiu į visus anūko klausimus, net jei nuo nesibaigiančių „Kodėl?“ užguls ausys.
· Reguliariai papildyti anūko garažo asortimentą, bet kol kas tik žaislinėmis mašinėlėmis.
· Neprieštarausiu anūko norui atsivežti į svečius visą ginklų arsenalą ir jo norui „šaudyti priešus“.
· Palaikyti tėvelius morališkai ir finansiškai auklėjant ir auginant anūką.

Senelis: __________________________

Įsakymai seneliams (1)
1. Padėkite mano tėveliams dorai užauginti, nes doros jie ir patys dar nelabai moka... :)
2. Per mano gimimo dienas ir kitas svarbias šventes nustebinkite mane vis didesnėmis dovanomis - nes juk ir aš augu ir didėju...
3. Kai mušite - muškite liežuviu, ne diržu...
4. Išmokykite mane rašyti, kad tėveliai grįžę po darbų namo, žinotų kur manęs ieškoti...
5. Kai duosite pinigų savoms išlaidoms, geriau duokite popieriniais ne metaliniais, nes metalinius lengviau pamesti...
6. Kai tėveliai norės pabūti dviese su malonumu mane prižiūrėkite, nes juk ir man reikia sesutės...
7. Nuo šiandien iš algos, o vėliau ir iš pensijos, pradėkite taupyti pinigėlius mano smulkioms išlaidoms, nes man jų reiks vis daugiau ir daugiau...
8. Mylėkite, gerbkite, lepinkite mane, nes jeigu taip nepadarysite kentės Jūsų vaikai... :)


Įsakymai seneliams (2)
1. Mylėkite, gerbkite ir lepinkite mane.
2. Kad ir kas benutiktų, nepamirškite, kad vaikai būna arba švarūs, arba laimingi. Todėl nepykite, kai aš riebaluotais pirštais nučiupinėsiu ką tik perdažytas namų sienas, žemėtomis kojom nutapensiu per naują kilimą ar į šuns būdą paklosiu ką tik iš valyklos parneštą kostiumėlį.
3. Kartu praleiskime laiką linksmai, smagiai ir naudingai.
4. Nepamirškite smulkioms išlaidoms visada duoti ne metalinius, o popierinius pinigus, nes popierinius lengviau nunešti iki parduotuvės.
5. Padėkite mano tėveliams mane dorai užauginti.
6. Be jokių atsikalbinėjimų pažiūrėkite mane savaitgaliais, švenčių dienomis, per mano tėvelių ir krikštatėvių atostogas ir šiaip be jokio reikalo.
7. Paskaitykite man pasakėlių prieš miegelį.
8. Per mano gimimo dienas ir kitas man svarbias šventes nustebinkite mane smagiomis dovanėlėmis.
9. Visada laukite manęs pas jus atvykstant, nes atvykusi padovanosiu jums savo šypsenėlę. Bent kartą per metus nueikite su manimi į vaikų teatrą, kiną ar koncertą.

10. Bent kartą per metus nueikite su manimi į vaikų teatrą, kiną ar koncertą.


Įsakymai seneliams (3)
  1. Mylėkite, gerbkite ir lepinkite mane.
  2. Kad ir kas benutiktų, nepamirškite, kad vaikai būna arba švarūs arba laimingi. Todėl nepykite, kai aš riebaluotais pirščiukais nučiupinėsiu ką tik išdažytas namų sienas, žemėtomis kojytėmis pereisiu per naująjį kilimą ar į šuns būdą paklius ką tik iš valyklos parneštas  kostiumėlis.
  3.  Kartu praleiskim laiką linksmai ir naudingai.
  4.  Smulkioms išlaidoms visada duokite ne metalinių, o popierinių pinigų, nes popierinius lengviau nunešti iki parduotuvės.
  5.  Padėkite mano tėveliams dorai mane užauginti.
  6. Be jokių atsikalbinėjimų prižiūrėkite mane savaitgaliais, švenčių dienomis, per mano tėvelių ir krikštatėvių atostogas ir šiaip be jokių priežasčių.
  7. Pasekite man pasakėlių prieš miegą.
  8. Per mano gimimo dieną ir kitas man svarbias šventes nustebinkite smagiomis dovanėlėmis.
  9. Visada laukite manęs pas jus atvykstant, nes atvykusi padovanosiu jums savo šypsenėlę.
  10. Bent kartą per metus nueikite su manimi į vaikų teatrą, kiną ar koncertą.