Krikštatėvių diplomų, pasižadėjimų tekstai

Krikštatėviams


10 įsakymų krikštatėviams (1 pvz)
1. Mylėkite ir branginkite krikšto sūnų, kad jau įsivėlėte į šį reikalą.
2. Padėkite tėveliams dorai užauginti Doviuką.
3. Iškilus problemoms, patarkite dėl meilės reikalų (kai paūgės truputį)
4. Kartą per pusę metų praleiskite kartu visą dieną: išradingai, naudingai, linksmai.
5. Nesišvaistykite pažadais, nes juos reikės ištesėti.
6. Kai duosite pinigų smulkioms išlaidoms, tai geriau popieriniais, nei metaliniais, nes metalinius lengviau pamesti.
7. Švęskite kartu šventes, net ir po 50-ies metų.
8. Nepamirškite dovanoti dovanų.
9. Nelepinkite saldumynais, nes gausite sąskaitą už dantų gydymą.
10. Labai nepykite už iškrėstas išdaigas, nes nervinimasis kenkia grožiui ir sveikatai.


10 įsakymų krikštatėviams (2 pvz)
1. Mano atvaizdą privalote pasikabinti matomiausioje savo namų vietoje.
2. Tikiuosi būti Jums svarbiausiu ir galbūt vieninteliu krikštasūniu jūsų gyvenime.
3. Nepamirškite mano gimtadienių ir kitų man svarbių dienų, nes privalėsite sveikinti ir dovanoti dovanas.
4. Taupykite pinigus mano būsimoms užgaidoms ir norams įgyvendinti.
5. Jau šiandien dairykitės man žmonos, kad turėčiau pasirinkimą iš daugelio variantų.
6. Nepamirškite, kad ir aš pretenduoju į Jūsų turtą.
7. Ginsite mane visose gyvenimiškose situacijose, net ir tose, kai reiks ką nors nuslėpti nuo tėvų.
8. Turėsite mane ugdyti ir mokinti, o tam geriausias būdas – ekskursijos.
9. Tesėkite visus man šiandien duotus pažadus, nes tai geriausias meilės įrodymas.
10. Mylėkite mane taip stipriai, kad šią meilę jaustų visi esantys aplinkui.


10 įsakymų krikštatėviams (3 pvz)
1. Mieli Krikšto Tėveliai, kad jau įsivėlėte į šį reikalą, mylėkite ir branginkite mane kaip savo vaiką. Padėkite mano nemokytiems tėveliams atsakingai, rūpestingai, kūrybingai ir išradingai mane auklėti, dorai užauginti.
2. Turėsite mane ugdyti ir mokyti, bet taip, kad man būtų linksma. Tam geriausias būdas - ekskursijos ir turistinės išvykos. Mano mielas Krikšto Tėveli, prašyčiau mane išmokyti žvejoti ir plaukioti valtimi... Labai viliuosi, kad nusivešite mane prie jūros (pageidautina į užsienio kurortus)... Dar niekad neteko būti kalnuose ir skristi oro balionu...
3. Nuo šiandien ginkite mane visose gyvenimiškose situacijose, o ypač, kai reikės ką nors nuslėpti nuo tėvelių: sienų kampą nudraskytais tapetais, sukarpytą naują mamos suknelę, pažymių knygutę su dvejetukais, meilės laiškus... Juk užtarsit, tiesa?..
4.  Aš dama, tad, mielieji, jau dabar pradėkite rūpintis mano kosmetika, parfumerija, papuošalais, drabužiais ir avalyne.
5.  Nelepinkite saldumynais, nes gausite nemenką sąskaitą už mano dantų gydymą ir protezavimą.             
6. Kai būsiu moksleivė, padėkite paruošti pamokas ir pasidaryti „špargalkių“.
7. Nuo šiandien tapau svarbiausiu vaiku Jūsų gyvenime, tad nepamirškite mano gimtadienio, vardadienių ir kitų man svarbių dienų, kai būtina man dovanoti dovanas...
8. Dalyvaukite Pirmojoje Komunijoje, o vėliau - suteikiant Sutvirtinimo sakramentą. Nuo šiol dairykitės man protingo ir doro, gaspadoriško vyro; per mano vestuves būkit garbingais piršliais.
9. Labai nepykite už iškrėstas išdaigas ar nesėkmes mano gyvenime,  nes nervinimasis bei stresas kenkia Krikšto Mamytės grožiui ir Krikšto Tėvelio sveikatai... Tokios sveikos gyvensenos paskaitas retsykiais paskaitykit ir mano neišprususiems tėveliams.
10. Nesišvaistykite pažadais, nes juos reikės ištesėti.
 

Prašymai krikšto tėveliams
1. Niekada nepamirškite mano gimtadienio.
2. Palydėkite mane į pirmąją Komuniją.
3. Atsakykite į visus iškilusius klausimus, kad ir kaip keistai jie skambės :)
4. Stenkitės mane aplankyti ne tik per mano gimtadienį.
5. Nelepinkite manęs saldumynais, nes odontologo paslaugos labai brangios.
6. Neišlaidaukite brangioms dovanoms, verčiau skirkite man daugiau dėmesio.
7. Užjauskite ir paguoskite, kai man labai to reiks.
8. Nepamirškite retkarčiais mane pasikviesti į svečius.
9. Mano nuotrauką laikykite gerai jums matomoje vietoje.


Krikšto tėvelių pažadas
Mes, Militos krikšto tėveliai Asta ir Tomas, nejausdami jokio spaudimo norime prisiimti pilną atsakomybę ir pasakyti - PAŽADAME:
1. Mylėti ir branginti krikšto dukrytę, kaip savo vaiką.
2. Padėti tėveliams dorai užauginti.
3. Patarti, kai reikės suaugusio, bet ne tėvų patarimų.
4. Kartą per pusę metų praleisti kartu dieną: išradingai, naudingai, linksmai... (vaikui irgi reikia pailsėti nuo tėvų).
5. Nesišvaistyti pažadais, nes juos reikės ištesėti.
6. Moksleivei padėti paruošti pamokas.
7. Švęsti kartu šventes.
8. Nepamiršti dovanoti dovanų.
9. Nelepinti saldumynais, kad dantukai sveiki būtų, kitaip gausime sąskaitą už dantų gydymą.
10. Nebausti ir labai nepykti už iškrėstas išdaigas, nes nervinimasis kenkia grožiui ir sveikatai
11. Džiaugtis vaiko pasiekimais.
12. Patarti, iškilus problemoms dėl meilės reikaliukų (kai paūgės truputį).
13. Vykdyti ankščiau minėtus įžadus.


Krikšto mamos pasižadėjimas (mergaitei)
Aš, Patricijos krikšto mama, iš didelės meilės savo krikšto dukrai, čia visiems jums girdint noriu pasakyti - PAŽADU:
- Mylėti ir branginti krikšto dukrą, kad jau įsivėliau į šį reikalą;
- Savo atostogu metu, bent savaitę praleisti su krikšto dukra;
- Palydėti į pirmąjį pasimatymą;
- Išmokyti dažytis, pabrėžti savo grožį;
- Vestuvėms surasti gerą svočią arba svočiauti teks pačiai.

Krikšto mamos pasižadėjimas (mergaitei)-2

Aš, Otilijos krikšto mama Ramunė, iš didelės meilės savo krikšto dukrai, nejausdama jokio spaudimo, prisiimu pilną atsakomybę ir visų dalyvaujančių akivaizdoje PASIŽADU:
Mylėti taip stipriai, kad šią meilę jaustų visi esantys aplinkui.
Krikšto dukrytės atvaizdą pasikabinti matomiausioje savo namų vietoje.
Lankyti Krikšto dukrytę ne tik per gimtadienius.
Neišlaidauti brangioms dovanoms, verčiau skirsiu daugiau dėmesio.
Ginti visose gyvenimiškose situacijose, ypač tose, kuriose reikės ką nors nuslėpti nuo tėvų: apipieštą sienos kampą, sukarpytą naują mamos suknelę, pažymių knygutę su dvejetukais.
Nebausti ir labai nepykti už iškrėstas išdaigas.
Jau šiandien pradėti dairytis Krikšto dukrytei vyro, kad turėtų pasirinkimą iš daugelio variantų.
Išmokyti skaičiuoti, kad neapgautų parduotuvėje atidavinėjant grąžą.
Nesišvaistyti pažadais, nes juos reikės ištesėti.

Krikšto mamytė:___________________


Krikšto mamos pasižadėjimas (berniukui)
Aš, Tomo krikšto mama, iš didelės meilės savo krikšto sūnui, čia visiems jums girdint noriu pasakyti - PASIŽADU:
1. Pasižadu palaikyti tėvelius morališkai auklėjant ir auginant sūnų ir mylėti jį kaip savą.
2. Pasižadu išmokyti papildomos užsienio kalbos, kurios jis dar nemoka.
3. Pasižadu padėti išprašyti tėvų, kad leistų įsigyti šuniuką, kačiuką ar kitokį žvėriuką.
4. Pasižadu nepamiršti, kad ir tu pretenduoji į mūsų turtą.
5. Pasižadu ginti tave visose gyvenimiškose situacijose, ypač tose, kuriose reikės ką nors nuslėpti nuo tėvų.
6. Pasižadu tave ugdyti ir mokyti, o tam geriausias būdas ekskursijos.
7. Pasižadu nepamiršti tavo gimtadienių ir kitų svarbių dienų, ir karts nuo karto tave aplankyti.
8. Pasižadu nelepinti saldumynais, kad netektų pačiai apmokėti išlaidų už dantų gydymą.


Krikšto tėčio pasižadėjimas (mergaitei 1 pvz)
Aš, Otilijos krikšto tėtis, nejausdamas jokio spaudimo norėčiau prisiimti pilną atsakomybę ir pasakyti - PAŽADU:
- Kad krikšto duktė bus, jei ne vienintelė, tai bent jau svarbiausia mano gyvenime;
- Retkarčiais leisti krikšto dukrai pailsėti nuo tėvų, senelių ir aišku krikšto mamos;
- Pamokyti, kaip gerti tekilą su citrina (žinoma, tik sulaukus 18 m.);
- Kai krikšto dukrai sukaks 16 m., išmokyti vairuoti automobilį;
- Vestuvėms surasti gerą piršlį arba piršliauti teks pačiam.


Krikšto tėčio pasižadėjimas (mergaitei 2 pvz)
Aš, Aivaras, Rugilės krikšto tėtis, nejausdamas jokio spaudimo, norėčiau prisiimti pilną atsakomybę ir pasakyti - AŠ PAŽADU:
1. Retkarčiais leisti Rugilei pailsėti nuo tėvų, senelių ir krikšto mamos.
2. Padėti Rugilei įkalbėti tėvus, kad nupirktų šuniuką, kačiuką, žiurkėną, papūgėlių...
3. Išmokyti Rugilę gerti tekilą su citrina ir druska (žinoma, kai sulauks LR įstatymų numatyto amžiaus).
4. Iškilus problemoms, patarsiu dėl meilės reikalų (kai paūgės truputį).
5. Nesišvaistyti pažadais, nes juos reikės ištesėti.

Krikšto tėčio pasižadėjimas (mergaitei 3 pvz)

Aš, Otilijos krikšto tėtis Laimis, iš didelės meilės savo krikšto dukrai, nejausdamas jokio spaudimo, prisiimu pilną atsakomybę ir visų dalyvaujančių akivaizdoje PASIŽADU:
·         Retkarčiais leisti krikšto dukrai pailsėti nuo tėvų, senelių ir aišku krikšto mamos.
·         Pamokyti krikšto dukrą, kaip elgtis per pirmą pasimatymą.
·         Vestuvėms surasti gerą piršlį, arba piršliauti teks pačiam.
·         Per krikšto dukros gimimo dienas ir kitokias šventes, nustebinti vis didesnėmis dovanomis, nes ji juk irgi auga.
·         Taupyti pinigus būsimoms krikšto dukros užgaidoms ir norams įgyvendinti.
·         Jau šiandien pradėti dairytis Krikšto dukrytei gero vyro, kad ateityje mergaitė turėtų pasirinkimą iš daugelio variantų.
·         Tesėti visus šiandien duotus pažadus, nes tai geriausias meilės ir dėmesio įrodymas.
·         Mylėti ir branginti krikšto dukrą, kaip savo vaiką!


Krikšto tėvelis:___________________



Krikšto tėčio pasižadėjimas (berniukui)
Aš, Dominyko krikšto tėtis Alvydas, nejausdamas jokio spaudimo, norėčiau prisiimti pilną atsakomybę ir pasakyti - AŠ PASIŽADU:
1. Pasižadu krikštasūnis bus, jei ne vienintelis, tai bent jau svarbiausias mano gyvenime.
2. Pasižadu retkarčiais leisti krikštasūniui pailsėti nuo tėvų, senelių ir aišku krikšto mamos.
3. Pasižadu pamokyti krikštasūnį kaip elgtis per pirmą pasimatymą.
4. Pasižadu pamokyti, kaip gerti tekilą su citrina.
5. Pasižadu vestuvėms surasti gerą piršlį, arba piršliauti teks pačiam.
6. Pasižadu per krikštasūnio gimimo dienas ir kitokias šventes, nustebinti vis didesnėmis dovanomis, nes jis juk irgi auga.