Padėka krikšto tėveliams

Pvz. Nr.: 1

Mieli Krikšto Tėveliai,
Esu laimingas, kad šią svarbią
Ir ypatingą krikšto dieną
Mane globoti pažadėjot
Ir kelią rodyti pas Dievą.

Dėkoju už pasiryžimą
Tikėjimo keliu lydėti,
Džiaugiuosi, kad antrą mamytę
Galėsiu aš nuo šiol turėti.

Už rūpestį ir meilę tariu ačiū
Ir šiandien noriu pažadėti
Šias dovanas visad branginti
Ir Jus labai labai mylėti.

Dėkoja krikšto sūnus Raigardas ir jo tėveliai
Mieli Krikšto Tėveliai

Pvz. Nr.: 2

Ši diena ypatinga,
Degant baltai žvakelei
Šiandien aš tapau turtinga.
Gavau Dievulio meilę,
Dovanų kalnelius,
Kunigėlio palaimą
Ir antrus tėvelius!

Pvz. Nr.: 3
 
Mieli Krikšto Tėveliai,
Būkite tiesa, kad Jumis tikėčiau,
Būkite geri, kad Jus mylėčiau,
Būkit ugnimi, kad per šaltą lietų,
Prisiglaudęs aš, sušilti galėčiau.

Nuoširdžiai dėkoju Jums, kad sutikote būti mano krikšto tėveliais. Tikiu, kad padėsite mano tėveliams, užauginti mane doru ir atsakingu žmogumi.

Su meile Jūsų
Krikšto sūnelis Dovydukas

Pvz. Nr.: 4

Nuoširdžiai dėkoju Jums, kad sutikote būti mano Krikšto tėveliais, kad šią svarbią dieną laikėte mane savo rankose, tvirtai glaudėte prie krūtinės ir leidot pajusti saugumą, užuovėją ir meilę, kurie lydės mane dar daugelį metų.

Su meile, Jūsų Krikšto dukrytė Adelė